When you can not sleep.

Publicerad 2013-07-03 01:31:03 i Allmänt,

10 saker jag tycker om:
-Att jag har världens finaste syskon
-Skratta tills jag gråter
-Roliga filmer
-Sommaren
-Titta på tv-serier i timmar
-Umgås med vänner i timmar
-Äta glass i solskenet
-Att bära solglasögon
-Musik i hörlurar
-Molnfria dagar

9 saker jag tycker mindre om:
-Känna att man sovit bort dagen
-Falska personer och lögnare
-Myggor
-Att känna sig sviken
-Elvis Presley
-Spindlar
-När mobilen håller på att dö
-Att sitta vid toaletter på tåg
-Att åka fullsatta bussar

8 saker jag saknar:
-Min fina morfar
-Julaftonsmorgon
-Att vara barn
-Tv-serier lika bra som "vänner"
-En av mina fantastiska vänner som jag inte träffat på ett tag
-Somrarna på Öland
-Gamla vänskaper

7 saker jag vill göra i framtiden:
-Åka en roadtrip genom USA
-Gifta mig
-Åka luftballong
-Fira in tolvslaget mitt i Times square
-Åka med en fin vän till London
-Få barn
-Jobba utomlands

6 saker jag är rädd för:
-Att bli kär
-Att bada i stora hav
-Spindlar
-Att förlora någon och inte hinna säga hejdå
-Höjder
-Stora båtar

5 saker jag ser fram emot:
-Allsång på Skansen
-Att fylla 18 år och fira med vänner
-Ta studenten
-Körkort
-Julafton

4 ord som beskriver mig:
-Envis
-Skeptisk
-Ärlig
-Dramatisk

3 snygga killar:
-David Beckham
-Zac Efron
-Måns Zelmerlöw

2 bra låtar:
-Counting stars - OneRepublic
-Girlfriend - Icona Pop

1 bra tv-serie:
-Vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En glad och sprallig tjej som är Född 12 oktober 1995. Bor i en liten håla en halvtimme ifrån huvudstaden och gillar att skratta. Här kan du läsa om mitt relativt ointressanta liv. Om du nu känner för det. Tjingeling!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela