Drive by

Publicerad 2013-07-02 11:46:07 i Allmänt,

Eftersom Stina inte läser min blogg kan jag dela med mig av detta här, haha:
Stina är ju på intensivkurs nu i veckan, o eftersom vi hoppas på ett körkort inom en snart framtid så har jag försökt fixa ihop en liten mixcd för henne att ha i bilen med lite sentimentala, roliga och bara allmänt irriterande låtar.

Och om du läser detta Emilia, NOT A WORD. Det ska vara en överraskning. Okej?
Haha

Såhär ser iallafall framsidan, och insidan ut än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En glad och sprallig tjej som är Född 12 oktober 1995. Bor i en liten håla en halvtimme ifrån huvudstaden och gillar att skratta. Här kan du läsa om mitt relativt ointressanta liv. Om du nu känner för det. Tjingeling!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela