100 töntiga frågor om mig

Publicerad 2013-04-25 20:45:40 i

1. Hur gammal är du om fem år?
Om fem år är jag nästan 23 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Julia och/eller Caroline

3. Hur lång är du?
Jag är 166 cm lång

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Pitch Perfect

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Emilia

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Har ej boken hemma"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Någon timme sedan på ett ungefär

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön

12. När vaknade du i dag?
Klockan 6

13. Vilken är din favorit julsång?
Det måste vara "mer jul" tror jag

14. Vilken är din favoritplats?
Min säng, utan tvekan

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ute i regn eller snöstorm

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis någonstans där jag trivs

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att det skulle sitta en mördare under mitt enorma skrivbord

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
En kille som sa "tja" till Julia för han trodde hon pratade med honom när hon svarade i telefon

19. Hur stor är din säng?
120 säng

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med en stor t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 stycken

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
1, Nykvarn, om det nu räknas

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor tror jag

26. Är du social?
Ganska, beror helt på humör och umgänge egentligen

27. Vilken är din favoritglass?
Daimstrut, eller solero

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka tror jag

29. Tycker du om kinamat?
Det är helt okej

30. Tycker du om kaffe?
Absolut inte

31. Vad dricker du till frukost?
Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, inte vad jag reflekterad över

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Det gör jag väl

35. Är du en beroendemänniska?
Nej det tror jag inte

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, faktiskt

37. Vill du ha barn?
Det vill jag

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och så lite franska att det inte ens räknas

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Det har jag inte

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Det beror på, bassäng tror jag, jag är liksom livrädd för hajar och tror dom finns i alla vatten

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Det beror ju helt på, men skulle nog säga smink eller mat. Haha

42. Äger du dyrbara smycken?
Kanske inte prismässigt, men sentimentalt, absolut.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Oj, det finns så många.. Hmm.. Topp fem som går just nu är iallafall
1. Greys anatomy
2. Pretty little liars
3. Hart of dixie
4. Glee
5. The Carrie diaries

44. Kan du rulla med tungan?
Yes

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmm... Några av dom roligaste är iallafall Julia och Caroline

46. Sover du med gosedjur?
Det gör jag inte

47. Vad har du för ringsignal?
Den vanliga på iPhonen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte vad jag vet

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett ljus

50. Flirtar du mycket?
Nej, haha

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, men jag vet hur man kollar oljestickan

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, har tyvärr inte mitt körkort än

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser min historia bok nu, men "vanlig" roman var nog tristan och isolde till svenskan

54. Läser du dagstidningen?
Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Det gör jag inte

56. Dansar du i bilen?
Nej, men jag sjunger

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Radio 1 i mammas bil tror jag. Haha

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Någonting på företagsekonomin

59. När var du i kyrkan senast?
Jag tror det var när min syssling konfirmerade sig för snart ett år sedan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Britt-Marie!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En halv natt tror jag, det var väldigt obekvämt så vi gick in. Haha

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Något extra.. Hm.. Det minns jag inte riktigt

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting, mina föräldrar som skrattar.

64. Har du varit med i tidningen?
Ja, eller på en liten bild iallafall

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Jag har nog inte ätit något jätte konstigt, bara en jätte konstigt smakade tomat i Danmark för typ 10 år sedan

66. Vem såg dig naken senast?
Det vet jag inte haha

67. Vad är det för färg på din tandborste?
ROSA

68. Hur imponerar man på dig?
Man får mig att känna mig bekväm och skratta

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ringer ingen speciell, är helst för mig själv

70. Har du någon piercing?
Bara ett hål i vardera öra

71. Din största vinst?
50 spänn på trisslott tror jag

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, youtube, fronter o några olika bloggar

74. Är du fåfäng?
Det tror jag inte

75. Ångrar du någonting du gjort?
Ohja. Absolut!

76. Hur gammal är din pappa?
Snart 51

77. Vilket är ditt drömjobb?
Det vet jag inte än

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Massor!!

79. Vad har du haft för husdjur?
Några guldfiskar och två katter

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag har bara 5 kusiner, jag är väldigt nära min släkt, min ena kusin är mer som min bror.

81. Svär du ofta?
För ofta

82. Sverige när det är som bäst?
Sommar, solsken och blå himmel

83. Kan du åka slalom?
Aldrig gjort

84. Vad har du ätit i dag?
Allt?
Knäckemacka, pannkaka, morot, rotfruktssoppa, apelsin och jordgubbskräm

85. Vad har du för utbildning?
Grundskoleutbildning och om ett år en handelsgymnsieutbildning

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Skulle väll vara mina ögon, även fast dom inte riktigt fungerar som dom ska.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Resten, haha

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag tror det är att jag går att lita på.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Jag är inte så bra på att lyssna

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Hm.. Vet inte riktigt

91. Saknar du något?
Absolut

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
ABSOLUT. Jag älskar födelsedagar!!

93. Vad gör dig ledsen?
Falska, oärliga människor

94. Vad gör dig glad?
Mina vänner och min familj

95. Har du varit gift eller förlovad?
Det har jag inte

96. Vad ska du göra i helgen?
I helgen har jag ingenting planerat

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Oj, jag har dragit bort 20% av mitt hår med en borrmaskin

98. Vad har du för laster?
Svår fråga, jag vet inte riktigt.
Älskar dock apelsiner

99. Vem är din förebild?
Min mamma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Fortsätta plugga historia och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En glad och sprallig tjej som är Född 12 oktober 1995. Bor i en liten håla en halvtimme ifrån huvudstaden och gillar att skratta. Här kan du läsa om mitt relativt ointressanta liv. Om du nu känner för det. Tjingeling!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela