Jag saknar dig

Publicerad 2012-10-13 22:33:09 i

Jag saknar dig mindre och mindre, det kommer annat i mellan och det är bra. Jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag.
Sant eller falskt?
Falskt.
Jag har fyllt år 11 gånger sedan jag träffade dig sist. Jag har hunnit bli 17 år. Du har inte varit där på 11 av mina 17 födelsedagskalas.
Jag saknar dig mer än någonsin. Hade du varit här hade saker och ting aldrig blivit såhär.
Jag saknar dig exakt lika mycket som den dag du lämnade oss. Om inte mer.
Jag älskar dig, min finaste morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En glad och sprallig tjej som är Född 12 oktober 1995. Bor i en liten håla en halvtimme ifrån huvudstaden och gillar att skratta. Här kan du läsa om mitt relativt ointressanta liv. Om du nu känner för det. Tjingeling!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela