Glad idag

Publicerad 2012-10-19 12:11:00 i

Idag är jag glad. Idag är en bra dag. Mest av allt för att jag fick sluta 11 istället för 5 timmar senare=16. Jippie!
Kanske ska dra o kolla lägenhet åt Adam med mamma och just Adam o Emmy senare idag. Vi får se. Känner mig lite krasslig.
Mammsen och pappsen(Gud vilket creepy ord) vill tvinga med mig på en hockey match senare. Vi får se om dom lyckas, set ser inte ljust ut kan jag säga.

Såhär glad är jag för att jag får sluta 5 (FEM!!!!!!!!!!) timmar tidigare idag. (Lägg även märke till hur mörk ena delen av mitt ansikte blev. Skumt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En glad och sprallig tjej som är Född 12 oktober 1995. Bor i en liten håla en halvtimme ifrån huvudstaden och gillar att skratta. Här kan du läsa om mitt relativt ointressanta liv. Om du nu känner för det. Tjingeling!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela