Ni

Publicerad 2012-12-27 00:36:58 i

Syskon. Bröder och systrar. Bröder och syster rättare sagt. Jag har två bröder och en syster. Tre syskon. Tre personer som jag vet alltid kommer finnas här för mig. Tre personer som jag kan lita på. Tre personer som jag älskar. Är inte det syskon så vet inte jag vad som är.
Det här är mina syskon, dom kommer döma mig, dom kommer ljuga för mig, dom kommer förmodligen även svika mig. Men det är det som är grejen. Oavsett vad som händer mellan oss kommer vi alltid vara syskon, det går inte att ändra på. Vi kommer alltid ha ett band som inte går att ha sönder, oavsett hur mycket vi än försöker ibland.
Det här är mina syskon. Mina bröder, min syster. Tre personer som jag alltid kommer att älska. Tre personer som jag även kommer vara arg, ledsen och irriterad på. Men som samtidigt kommer vara de tre personer jag alltid kommer älska. Tre personer jag alltid kommer lita på. De tre personerna som alltid kommer stå upp för mig, oavsett vad. Mina syskon. Mina alldeles egna syskon. Tack för att ni är just ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En glad och sprallig tjej som är Född 12 oktober 1995. Bor i en liten håla en halvtimme ifrån huvudstaden och gillar att skratta. Här kan du läsa om mitt relativt ointressanta liv. Om du nu känner för det. Tjingeling!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela